Williamsons turn

Så då var det rensat lite. Ursäkta för allt ordbajsande, jag vet knappt vad jag skriver. Det får bli vad det blir helt enkelt. Jag har gått med thinner-trasan för länge nu.

Nu är vi på väg till Malmö och kommer dit i eftermiddag. Redan ikväll ska vi åka vidare mot Göteborg. Kanske min lilla vän har lust att träffas en stund i vår kära stad under onsdagen? :) Jag skulle behöva lätta upp sinnet lite.

Morgonen har rullat på, jag och Daniella satt tillsammans på bryggan och höll koll på en massa fiskebåtar. De tror att de kan köra hur de vill dom där dårarna och är inte rädda för att bli påkörda. Aja vi körde inte över något som tur var. Efter det körde jag min vanliga städning som jag alltid gör på morgonen. Jag har även vikt ihop kartonger, väldigt stimulerande jobb.
Till frukost fick vi american panncakes, inte alls nyttigt! Jag vet jag måste skärpa mig nu men ibland behöver man lite energiklickar i vardagen. Det finns inte så gott om det här nämligen.
Det blev en liten övning när vi hade ätit upp. Daniella fick göra en "Williamsons turn" En sväng som man ska göra ifall någon ramlar överbord så att man ska komma tillbaka till samma ställe där personen föll i. Utan att köra över personen i fråga såklart. Det är nåt snille (antagligen Williamson själv) som har räknat ut att man ska göra på ett speciellt sätt. Det var spännande, första gången jag var med om en sån övning.

Nu tänker jag sova tills de ringer och väcker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!