Skolan

Håret blev bra, inte så jättestor skillnad men lite. Jag får lägga upp bild på håret imorgon när jag har tillgång till min riktiga kamera.

Direkt efter jag kom hem från frissan kom pappa och min bror och hämtade mig. Jag ville nämligen följa med när de skulle på öppet hus på min gamla skola. Kändes lite konstigt att vara inne i de gamla klassrummen igen men det var roligt att träffa lärarna. Saknar skoltiden litegrann faktiskt.

Nu sitter jag ute på landet och försöker hjälpa min bror med tyskaläxan. Det är något som jag inte saknar. Himla grammatik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!