Welcome back to life...

Säger vi till min lilla blogg som varit död alldeles för länge och även till mig. Som nu startar om en del av mitt liv. Jag har sagt upp mig från mitt matrosjobb och ska söka jobb på land istället. Jag är trött på att ha behövt vara avskärmad när jag varit på jobbet. Man tappar kontakten med omvärlden och jag höll på att bli knäpp. Från och med nu ska jag ta tag i mitt liv och göra sånt som jag verkligen tycker om.
Imorgon har jag varit hemma i en veckas tid. Än så länge känns det bra. Idag är första dagen som jag är ensam och jag har inte gjort många knop (sjölivet har satt sina spår), jag har läst lite i min nyinköpta bok, tittat på ett avsnitt av Gossip Girl, pratat med min vän i telefon och fixat med bloggen. Har inga planer på att göra några större uppdrag idag. Ska bara fortsätta att njuta av att jag äntligen kan ta det lugnt, göra vad jag vill och äta vad jag vill. Kan bli en lasagne till middag idag kanske. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!