Den stora flytten

Idag ska jag fortsätta packa ner mina grejer inför flytten. Det är det jag sysslat med den senaste tiden. 11 april lyfter planet från Landvetter. Det ska bli så häftigt att spendera ett år i USA som au pair. Helt ensam i ett så stort land, jag kommer lära mig så mycket. Det tråkigaste är att lämna familjen hemma det är därför jag passar på att umgås så mycket med alla nu. Men eftersom att jag ska bo med en familj i USA så kommer det bli som min nya familj. Åh jag längtar så mycket, det ska bli så roligt!
Nu är det inte långt kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!