Feber

Jag har glömt att berätta att jag gått och blivit förkyld. Riktigt förkyld, jag har till och med feber. Jag kommer inte ens ihåg när jag hade feber sist. Det sista året har jag alltid hällt i mig Kan Jang när jag börjat känna mig krasslig och det har hjälp väldigt bra. Tyvärr har jag ingen Kan Jang nu och jag har inga planer på att ge mig ut och fixa någon heller. Jag kommer bli sängliggandes ett tag framöver skulle jag gissa på. Fy sjutton!
Så nu ligger jag här i sängen med feberfrossa och är helt snurrig i huvudet. Om mina drömmar brukar vara hemska så vill jag inte ens tänka på vad mina feberdrömmar kommer hitta på inatt. Det är väl lika bra att få det överstökat med en gång.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!