Ghost

Jag blev lagom rädd förut. Jag satt ensam i en soffa och lutade mig bakåt. Efter ett tag hörde jag hur det krafsade i lappen på min tröja bak i nacken. Jag flög upp ur soffan och kände efter i nacken och tittade bakom soffan. Inget där.
Efter ett tag så kände jag hur det kröp på min arm innanför tröjan. Ännu en gång flyger jag upp men denna gång slänger jag av mig tröjan och får syn på en stor skalbagge med långa spröt. Fy farao! Jag brukar inte ha problem med insekter men innanför tröjan är det inte särskilt trevligt. Jag gillar inte att döda insekter, eller nåt annat heller för den delen, så det var bara att ta den i handen och slänga ut den. Det var nog bäst så, jag trivs bättre utan insekter innanför tröjan och mitt "spöke" trivs nog bättre ute i solen. Hoppas inte att den var giftig bara. Kan tänka mig att det sett rätt roligt ut när jag flög upp ur soffan men det var nog ingen som såg mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!