Guten Nacht

Nu var min tv-kväll slut. Känner mig lite tantig med tanke på valet av tv-program men det gör inget. Toppade bara med lite Big Brother på slutet så var det fixat.
Det blev ett lyckligt slut på serien som jag trodde skulle sluta på ett helt annat sätt. Oväntat men trevligt.
Nu är jag faktiskt väldigt trött och ska sova och hoppas på att jag är helt frisk imorgon för jag har mycket att göra. Väskor ska packas, pengar ska växlas, pass och allt annat viktigt ska plockas fram inför resan på onsdag. Ska bli så härligt att komma iväg!
Sen så tittar även J förbi en sväng för vi ska ta oss en titt på vår medverkan i American Idol. En gammal video som hamnat i mina händer ännu en gång.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!