Hate VS Love

Just nu hatar jag min mage så mycket att jag inte ens kan beskriva det i ord. Jag är irriterad på människor som lyckas krångla till massa skit för mig och jag är trött på alla falska, fega människor som dyker upp lite här och var. Det värsta är när det visar sig att så kallade vänner egentligen är falska skitar.

För att väga upp listan behövs lite bättre grejer. Jag älskar min familj, kanelbullar och nya kläder. Tillsammans med mina äkta, riktiga vänner som verkligen går att lita på i vått och torrt och stöttar mig och mina tokiga idéer. Även om vissa vänner bor långt bort, man inte hörs så ofta eller hörs varje dag så betyder det så mycket för mig. Tack för att ni sprider solsken i mitt liv.
Speciellt du galna grodan som alltid lyckas säga något vettigt (även om du inte alltid tycker att det är vettigt själv). Smågalet ska det vara, då blir det som bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!