Trevlig helg!

God jul! Eller glad påsk menar jag. Kul att det börjar snöa när vi satt och åt påskmiddag.
Nu sitter vi nästan hela familjen, till och med Casper, och tittar på Lets Dance (mamma väljer program idag). Hur kan man sitta i en OnePiece när man är publik i ett tvprogram? Var tvungen att flika in det bara när jag såg det.
Mamma sitter och mumsar påskgodis och jag äter äpple istället. Mitt påskägg får ligga och vänta på mig ett tag till. Vi hade äggjakt igår hos mormor och morfar. Det blir man aldrig för gammal för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!