I got my lipstick on

Dagen i ära inviger jag nya skor och nytt läppstift, I love it! Speciellt läppstiftet som jag redan är beroende av. På väg in till stan med för mycket packning som vanligt. Jag tycker det är jättejobbigt att packa eftersom att jag aldrig vet vad jag ska ha. Nu vet jag inte vart jag har mina grejer heller eftersom att allt ligger i olika väskor. Vilket problem. Kalasvecka i stan börjar imorgon med, ska bli spännande. Ikväll vill jag börja titta på en ny serie som jag fått låna av J, får väl se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!