Onsdag

Lika dålig på uppdateringar som vanligt ja. Det blir så när jag aldrig är hemma.
Idag jobbar jag igen efter två lediga dagar och den obligatoriska drickyoghurten är intagen. Varför? Det är inte ens gott egentligen. Känner på mig att jag kommer köpa mat ute sen igen så jag ville inte lägga alla dagens matpengar på lunchen.
Mina lediga dagar spenderade jag i Trollhättan och på biografen. Igår såg jag The Amazing Spiderman. Helt okej, ingen film jag kommer se igen kanske men den var mer olik originalet än jag trodde att den skulle vara.
Två timmar till på jobbet, resten av dagen är ett frågetecken. Får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!