Blueberry

Jag har världens sötaste bröder. Under dagen har de varit här båda två och hälsat på och hjälpt till med middagen och stökat ner. Efter vi käkat åkte ena brorsan hem för han skulle vara med en kompis. Efter ett tag åkte andra brorsan också även om jag tjatat lite och tyckte att det skulle vara bättre om han hade stannat. Jag gillar inte att skicka iväg någon när det är mörkt ute för jag oroar för de jag tycker om. Mina mardrömmar har nog ett finger med i det spelet.
Men i alla fall så sitter jag och Leo ensamma hemma och funderar på vad vi ska ägna fredagskvällen åt då jag ett sms från min bror. Han undrade om jag blev ledsen för att han gick när jag ville att han skulle stanna. Då visar det sig att han åkt hela vägen in till stan men gått av spårvagnen för att komma tillbaka igen. Hur gulligt är inte det? Han bryr sig nog mer om folk i sin omgivning än vad jag gör. Kanske därför han vann på Monopol med för att han är så snäll. Han är mitt lilla blåbär!

Med det säger jag god natt!
Imorgon har jag massa saker att göra så det kan vara bra om jag är pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!