Dålig dag

Vaknar man med huvudvärk som sedan går över i illamående så blir det oftast inte en superbra dag. Det kanske inte heller blir bättre av att pallra sig iväg till gymmet och skutta omkring barfota på ett kallt golv viftandes med armarna. Men jag gick på mitt piloxingpass och överlevde det med.
Något jag lade märke till var att det nästan var lite varmt ute när jag gick till gymmet. Solen värmde och gav mig lite hopp om våren.
Resten av torsdagen ägnade jag åt matlagning och filmtittande. Inga djupa filmer, ingen mening, inget jag kommer lägga på minnet.
Det lyckas alltid bli en flummig osammanhängande text när jag är trött. Så jag tror jag lägger av här och sparar mina tankar till ett annat tillfälle. Jag lovar att jag ska uppdatera lite bättre efter en god natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!