Skottdagen

Idag har jag tryckt i mig värktabletter och låtsats att jag är frisk, har gått helt okej faktiskt om jag får säga det själv. Jag är ingen person som lägger mig ner och tycker synd om mig själv och kräver massa uppmärksamhet och medömkan av andra. Det tycker jag bara är löjligt. Det verkar finnas gott om sådana människor tyvärr. Speciellt efter Facebooks invasion, nu verkar folk inte ha något bättre att göra än att tigga uppmärksamhet och spela duktiga. Good luck! Det kommer man nog långt med här i livet. Då menar jag det verkliga livet utan likes och vänförfrågningar, livet där man kanske ska prata face to face med sina kompisar. Kompisar som man faktiskt umgås med på riktigt. Helt sjukt att man kan bygga upp ett fluffigt rosa låtsasliv på internet där man leker att allt är perfekt där alla spelar ett spel.

Nog om det och åter till min dag. Jag har hjälpt min bror med massa läxa idag. Vill ni veta nåt om genetik så kan ni fråga mig, jag kanske till och med kan klämma fram svaret på tyska. Vad längesen jag själv hade läxor egentligen.
Nu på kvällen tittade jag på film med mamma och farmor. Anger Management blev det.
Dags att sova bort min förkylning good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!