Sunday

Busy day today! Haha nä inte direkt kanske. Jag har ägnat dagen åt att vara med min famlij, druckit te, tittat på tv och spelat Bingolotto med farmor. Tyvärr så vann vi inte ett skit, farmor som hade paxat lådan med de bästa priserna i och allt! Är det någon som vinner på Bingolotto egentligen?
Jag har även spenderat en liten stund med min vän J. Hon fick sig en åktur på sparken (men mest körde hon runt mig) ute på sjön medan vi filosoferade lite. Hon hann även följa med in en stund och självklart hade mamma uppe massa gamla kasettband som hon satte på. Vi fick lyssna på min skönsång när jag var tre år gammal och mamma fick mig att sjunga massa barnsånger. Så vackert som jag sjöng så förstår jag inte hur jag inte kunnat bli en berömd sångerska!
Sen blev det även bio med gamla familjefilmer, lika kul att titta på varenda gång. Jag tycker att mina bröder kunde fastnat i utvecklingen när de var små för de var såå söta.
It's time for my beauty sleep now! Jag vill vara pigg och glad inför morgondagens äventyr.
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!