The Blind Side

Ett filmtips inför helgen kanske?
The Blind Side, en film som jag verkligen tycker om. Rollerna spelas bra och jag gillar att filmen är baserad på en verklig historia. Ett plus är att man i eftertexterna får se riktiga bilder på familjen. Som jag uppfattat det så är det en film som kan ses av alla. Till och med min pappa som är helt emot dramafilmer tyckte att den var riktigt bra.

IMDb: The story of Michael Oher, a homeless and traumatized boy
who became an All American football player and first round NFL draft pick
with the help of a caring woman and her family.


Hej mina vänner!
Nu är det en vecka kvar tills

Kommentarer
Postat av: J

DING! :D

2012-02-10 @ 19:28:48
Postat av: C

DING DING!

2012-02-10 @ 23:43:18
Postat av: william

såå fin film:D



SV;naw tackar så mycket:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Sweet things" bilder:3 Blir man sugen;3?

2012-02-11 @ 21:10:16
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!