Tisdag

Det händer inte så mycket idag, känner mig lite trött och krasslig. Kanske är för att jag inte får sova ordentligt när jag är hos min familj. Mina bröder har en tendens att väcka mig innan de ska till skolan. Härom dagen vaknade jag av att ena brorsan sprang runt med pappas glasögon på sig och den andra försökte lägga en banan på min kind, det är syskonkärlek det. Men idag kände jag att jag behövde ha lite tid ensam så nu sitter jag i en mörk lägenhet och funderar på vad jag ska käka till middag. Detta ständiga dilemma! Nu har jag varken jordgubbar eller keso hemma så min vanliga nödplan fungerar inte. Jag har blivit för bortskämd med att få maten serverad bara sådär.
Jag får väl gå och stoppa huvudet i frysen sen ska jag titta på Top Model från favorithörnet i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!