Träna

Jag var lite sugen på Zumba idag och bara för det så fick jag bokat upp två träningspass idag. För jag ville även gå på MRL tidigare idag. Känns inte som den bästa idéen för tillfället. Jag vill bara krypa ner i soffan med filtar och titta på någon mysig film. Men nu är träningskläderna på igen och jag hunnit äta lite hemmalagad fiskgratäng.

Hurra! Jag lyckades helt glömma av att jag hade en plåt power bars i ugnen också. Men som tur var klarade den sig ifrån att bli helt bränd. Nä nu är det dags att pallra sig till gymmet igen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!