Aldrig mer en väska i väskan

Det blev en pastasallad till lunch idag för av någon konstig anledning blev jag väldigt sugen på det. Vad hände sen då? Ja det kan man ju undra, som vanligt blir det en kompott av lite allt möjligt och en massa åkande runt stan. Vi tog varsin Ramlösa på ett café och planerade lite inför framtiden och gjorde lite annat viktigt sen åkte vi och slogs bland tanter på en second hand butik där folk står uppradade i världens kö innan man får gå in. J tittade runt lite medan jag gick som ett frågetecken med telefonen i örat och min tunga väska. Jag blev erbjuden en vikarietjänst som tankmatros men tackade nej. Jag känner att jag ska ägna mig åt lite annat ett tag. Sen flöt vi runt på stan en stund till och jag fick inhandlat lite grejer till en annan bar jag hade tänkt slänga ihop ikväll. Får väl se sen om den blir god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!