Attjo

Oj vad klockan blev mycket då. Jag hittade lite inspiration här någonstans och fick för mig att måla lite. Kanske visar den någon gång, om den blir färdig. Om mina teckningar och målningar inte blir klara med en gång finns det en risk att jag aldrig gör färdigt dom.
Jag tycker att jag har varit så duktig idag så jag ska unna mig en sovmorgon och skippar mitt inbokade träningspass imorgon. Skulle gått på bodyvive men har för mig att jag inte tyckte att det var så kul sist. Så är det fint väder går jag hellre en promenad.

Nu är jag riktigt trött och jag hoppas att jag somnar snabbt. Har lite att stå i imorgon. Om jag bara kan sluta nysa någon gång. Har nyst hela dagen, jag orkat inte bli förkyld nu bara.
Måste hoppa på sömntåget, jag hör att det är på väg nu.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!