Bildförklaring

Kanske ska ge en förklaring till nyårsbilderna. Jag firade nyår tillsammans med Leo hemma hos hans kompis. Vi var ett trevligt gäng som åt jättegod mat och lekte lekar.
Vi fick fyrarätters, halstrad pilgrimsmussla med hummersoppa, rostat parmachips och bröd till förrätt. Stekt ankbröst med palsternackspuré och rödvinssås till huvudrätt. Till efterrätt blev det en cheesecake med lemoncurd och en vitchokladmousse med bär och chilikakssmulor. Till mig hade de ordnat helt laktosfri mat snälla som dem är! Det var riktigt gott, bland det godaste jag ätit faktiskt.

Sen blev det danstävling, limbo och hela havet stormar. Sjöman som jag är så var jag grym på "hela havet stormar". Efter lite krigande i finalen kom jag tvåa. Krigandet syns på bilderna, jag var inte den enda som landade på golvet.

Vid tolvslaget åkte jag, Leo och hans kusin till Leos föräldrar för att titta när de fyrade av den största raketlådan som jag har sett. Det var jättefint och självklart skålade vi i champagne. Efter det roade vi oss med lite raketer till innan vi åkte vidare och senare hem.
En riktigt bra och trevlig kväll som jag och Leo avslutade med att titta på mysig film. Första gången på många år som jag kan säga att jag faktiskt hade en lyckad nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!