En ny väg

Jag är nog väldigt sällskapssjuk av mig. Nu är jag ensam hemma igen för Leo har åkt till jobbet. Men jag har verkligen inte orkat göra någonting idag. Jag ligger lite halvdeppig i soffan och tittar på kassa tv-program. Kanske ska sätta på en film istället men jag gillar inte att titta på film ensam. Förutom min favorit som jag äntligen har fått tillbaka. Det får väl bli den då, om jag orkar. Jag har lagt väldigt mycket energi på att fixa middag, ännu tråkigare när man är ensam. Det enda jag har gjort idag är att jag börjat min väg mot mina nya mål. Förhoppningsvis så kommer jag följa vägen tills jag lyckas. Hur svårt kan det vara? Om en och en halv månad är det min födelsedag och då ska jag ha kommit riktigt långt! Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!