Enda chokladen för mig

Vad har hänt idag då? Jo det kan jag berätta om ni vill. Efter yogan promenerade jag hem i det fina vädret. Gick och log för mig själv i solen. Jag var så avslappnad så jag kände mig som en mask. Riktigt roligt pass var det idag.
Sen gjorde jag en ost och skinkpaj till lunch, trevligt att Leo är hemma igen så man slipper äta själv. Nu blir det lite mer ordning på mina matvanor. Efter det kom min bror och hälsade på igen och han tyckte att min paj var väldigt god. Paj och bakning är min specialité!
På kvällskvisten har jag och Leo tittat på tv och även på Torkel i Knipa. Riktigt längesen jag såg den filmen och Leo hade aldrig sett den så jag tyckte att det var ett måste. Sjuk film egentligen.
Nu sitter jag och lyssnar lite på Mumford & Sons och luktar choklad. Jag fick hem ett test av The Body Shops nya Chocomania Body Butter som jag har testat nu. Luktar lite nötigt chokladigt. I like it!
Här är hela serien:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!