Fredag?

Fullt upp idag därför har jag inte haft tid att skriva nånting.
Började dagen med ett MRL-pass som sved ordentligt i magen. Sen åkte jag och Leo för att shoppa lite. Jag köpte ett linne, ett par träningsbyxor, några ögonskuggor och galgar i massa fina färger. Vi passade även på att äta lite lunch.
Efter det åkte vi och hämtade Leos kusin på jobbet och gjorde en finfin middag. Potatisklyftor, fläskfilé och bearnaisesås med en jättegod sallad till. Känns som att det är fredag idag.
Sen körde vi en omgång Monopol och jag vann som vanligt. Nu blir det filmkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!