Hette butiken Sale?

Det blev ingen sovmorgon för mig idag. Mamma ringde och väckte mig för hon och mormor skulle åka och titta på kläder. Självklart följde jag med! Vi hittade fina saker allihop. Jag hade inte tänkt köpa något men jag kom hem med kläder i alla fall. Mormor var så söt när vi hade varit inne i en affär så vände hon sig tillbaka mot affären och kollade så sa hon: "Vad hette butiken, hette den Sale?" Uttalat på svenska, sal-e. Haha så vi fick förklarat att rea heter sale på engelska. Sen skrattade mormor åt det hela dagen så fort hon såg nya sale-skyltar.

När jag kom hem hade Leo städat fint i hela lägenheten, duktigt av honom! Det var bra för jag är helt slut nu efter shoppingrundan. Jag tror jag ska vila en stund.
Ikväll kommer Jenny och Tomas och hälsar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!