I'm strong!

Har jag fallit tillbaka till sockret? Nej klart jag inte har! Jag passade på att mata min bror med diverse sötsaker som finns här hemma bara för att det ska ta slut. Fast jag glömde att det finns cola i kylen.
Det är bara ibland som jag kommer på mig själv med att jag är sugen på nåt sött så det går bra. Min bror lämnade kvar en kaka på bordet förut men jag vill inte ens ha den. Progress!
Nu ska jag äntligen äta middag. Jag är inte så bra på att äta på regelbundna tider. Det kanske får bli mitt nästa mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!