Lördag

Helt otroligt att jag kom upp i tid imorse, jag hann även snooza. Jag kan inte somnat förrän efter 3 nån gång. Jag fattar inte varför min hjärna inte bara kan stänga av lite när jag ska sova i alla fall. Nej då kör den på i dubbla hastigheten och jag får massa knäppa idéer. Nu har jag snöat in mig på en speciell grej bara det att om planen ska gå i verket måste jag fixa en sak först. Lite klurigare då. På tal om snö, så kommer den ner från himlen nu. Lite onödigt tycker jag eftersom vi redan har haft jul och nyår, nu vill jag ha vår istället. Men det är väl snö på min födelsedag som vanligt. Yogan gick bra men min hjärna snurrade lite för mycket för avslappningsdelen. Varm dusch och vinterkläder står på tur nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!