Mardrömmar, kom och ta mig!

Då var det dags att sova igen då. Jag har ingen lust men ibland måste man göra saker även om man inte vill. Fattar inte varför jag aldrig kan drömma om något bra. Jag borde få väldigt bra kondition så många gånger som jag är jagad i mina mardrömmar. Jag ska faktiskt börja skriva ner dom i en bok och rita bilder till. Det kommer bli värsta skräcksamlingen sen. Jag kommer väldigt ofta ihåg mina mardrömmar, jag kommer ihåg flera år gamla drömmar. Helt sjukt! Det är mitt nästa projekt, min drömbok.
Ska börja jobba på den direkt när jag somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!