Morgonstund med macka i mun

Kan börja med att erkänna att jag väntade igår tills klockan blev midnatt och läste mitt horoskop med en gång. Jag kunde inte koncentrera mig på att sova innan det var gjort.

Jag har haft en riktigt trevlig morgon idag. Gick upp strax innan halv 7, gjorde mig i ordning och åt macka med min bror. Sen åkte jag med mamma när hon skulle köra pappa till jobbet och efter det så följde mamma med upp på en andra frukost. Det blev lite yoghurt, gröt, hallon, passionsfrukt och nybakade frallor. Frukost är det bästa målet på hela dagen tycker jag. Kanske är för att det är tillåtet att äta mackor då // Mackflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!