Ny kategori

Ska vi dra igång mina filmtips nu då kanske. Det tycker jag i alla fall. Börjar med genren drama. Min personliga favorit. Jag tänker inte tipsa om gamla godingar som Titanic och klassiska filmer som alla redan har sett.
Jag tycker bättre om när man sätter på en lite udda film som man inte ens hade tänkt se ifrån början och inser att den är riktigt bra. En film som allt för många har missat. Många av mina guldkorn har jag hittat när jag var på båten och jag och Daniella valde filmer på måfå ur en låda.
Om det hade fungerat som det skulle hade jag kunnat lägga in en trailer till filmtipsen också men det fungerar såklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!