Spelkväll

Kan även passa på att berätta vad jag har gjort resten av kvällen.
Jag och Leo åkte hem till mina föräldrar där vi plockade upp bröderna B. Sen åkte vi till mormor och morfar och spelade ett nytt spel. Det är alltid så härligt att vara hos mormor och morfar. De blir alltid så glada när man kommer dit. Så där satt vi en stund och spelade och skrattade tillsammans.
Sen var vi hos föräldrarna ett tag till där jag lekte lite med min favorit-katt.
Nu är jag tillbaka i stan och ska nog titta på ett avsnitt av Sveriges Mästerkock innan det blir dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!