Sugar, I don't need you

Ensam hemma igen utan planer för dagen. Fast egentligen har jag en plan för jag ska rensa lite bland mina smycken. Jag har nog lite mer än vad jag behöver. Så det är det jag kommer ägna dagen åt. Sockerkontraktet har varit giltligt en vecka nu och det går bra. Tror faktiskt att det går bättre än förra gången. Igår var lite jobbigt men det gick över med en power bar. Jag har en ny våg som det gör det lättare att hålla motivationen uppe också för det ger resultat. Nu ska jag bara ta mig till gymmet i veckan med. Jag har ett yogapass inbokat på söndag så det går framåt. Det står en flaska cola i kylen men jag är inte ens sugen. Heja mig och heja J! Jag vet att du klarar detta lika galant som jag!

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-17 @ 21:42:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!