Weekend

Jag är fortfarande lite trött från igår. Det blev middag, barhäng och klubbande. Vi lyckades pricka in Queer Luxurious Divas Night på Park Lane. Väldigt trevligt.

Blev lite avis på Julias nya kappa igår så jag var tvungen att ta en sväng in till stan för att leta reda på en egen. Efter det åkte jag hem och fixade lite. Nu har Leo kommit hem från Danmark igen och står i köket och steker pannkakor medan jag ligger nybadad i soffan i min onepiece och bara väntar på att bli serverad. Det är lördag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!