Bråka inte med mig!

Känner mig helt slut idag, somnade nästan på bussen hem. Busschauffören trodde vi var bästisar bara för jag hade arbetskläderna på mig. Han sa hej, hejdå och vinkade när han körde förbi men det är lite trevligt tycker jag. Finns så många surgubbar ute på vift som gillar att förpesta tillvaron för andra och inte kan acceptera att de har fel. Hade en på jobbet idag. Om jag säger till lugnt och övertrevligt att han får ha sin hund på andra sidan båten varför flyttar man inte bara på sig då? Nä då börjar det tjafsas om att han inte tål parfym och var ska vi sätta de med stark parfym på sig blablabla! Sen så säger han att det inte spelar någon roll för han ska åka en hållplats. För det första så är det jag som bestämmer, för det andra så tycker inte jag att fem hållplatser räknas som en. Nästa person som bråkar med mig på jobbet kommer inte få åka med! Så se till att sköta er om ni ska ut och åka båt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!