Det var på tiden!

Så äntligen fungerar det att uppdatera från mobilen igen! Jag sitter nästan aldrig vid datorn längre så nu blir det väl lite bättre uppdatering, kanske. Det händer inte så mycket för tillfället heller så egentligen har jag inte så mycket att skriva. Jag jobbar och är ledig, idag är jag ledig och tänker ta mig in till stan lite senare. Ska snart åka på semester så jag kom på att jag vill ha en ny klänning. Det ska jag ägna dagen åt och försöka övertala J att äta lunch med mig. Så tråkigt när vi båda jobbar så mycket och vi inte hinner ses. I miss my friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!