Freitag

Guten morgen! Wie geths heute? Mir geths gut danke. Slipar lite på tyskan såhär på morgonkvisten känner att den kan komma till användning idag. Vi får besök från Tyskland hemma ikväll, trevligt trevligt. Först ska jag bara ta mig igenom sista arbetspasset innan helgen. Är lite lagom trött idag men det ska nog gå bra. Står och väntar på bussen med Håkan i lurarna, sjukt längesen jag lyssnade på honom nu. Har världens största packning med mig idag också. Har inte varit hemma på hela veckan tror jag men idag ska jag åka hem direkt efter jobbet ska bli riktigt skönt faktiskt. Jag har det rätt bra jag, känner mig nöjd med livet en dag som den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!