Lovely day

Vilken dag på jobbet! Jag har verkligen haft det bra. Stå i värmen och träffa människor helt perfekt. Det kom ombord världens sötaste unge som ville komma in och titta när jag sålde biljetter. Han blev kvar och jag lärde honom mina arbetsuppgifter tills han nästan tog över helt. Lillkillen öppnade grindarna och berättade för alla att han jobbade på båten och inte skojade. Han sa även till sin farmor att han måste berätta för mamma och pappa att han hade fått jobb. Det gulligaste han sa under tiden han var min praktikant ombord var "Jag önskar att jag var du!". Det värmde i hjärtat, kan vara den finaste komplimangen jag har fått. När han till slut skulle gå av fick jag en kram och en puss på kinden. Jag vet inte vem som var gladast efter den åkturen, jag eller han.
Nu tänker jag sätta sovlåten på repeat och ta helg. Så skönt att inte jobba imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!