Steget före

Det sägs att man ska leva i nuet men för tillfället ligger min hjärna en vecka före. Jag vill ha min semester nu!
Fast jag ska inte klaga för jag har det bra nu också. Har precis ätit lite grillat med brorsan och hans kompis. Grillat är bland det bästa som finns, vet inte om det beror på att det är galet gott eller att man förknippar det med sommaren.
Ska nog ta mig en siesta nu, ligger liiite efter med min sömn. Ikväll ska jag pyssla om mig själv och ha lite spa, I love it! Ska börja klura redan nu på vilken färg jag ska ha på naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!