Utkast: Jul. 02, 2012

Sorry mina kära läsare för min dåliga uppdatering. Jag har varit ganska upptagen hela helgen. I lördags så gick jag ut på stan en sväng och roade mig och igår var det EM-final. Som jag tittade på tillsammans med gamla och nya vänner. Så glad att Spanien vann, Go Torres!
Idag har jag jobbat hela dagen och varit lagom trött. Tur att jag fick sällskap som piggade upp.
Nu är jag hemma en stund för att sedan vända tillbaka till stan. Måste förbereda för jobbdag imorgon igen. Seeeegt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!