Back again

Idag har mitt namn varit "tjejen", vet inte hur många som kallat mig det under dagen när jag jobbat. Var riktigt trött med så dagen gick ganska långsamt. Efter jobbet blev det en tripp till sjukhuset, standard. Sen hem och sova middag, äta och tillbaka till jobbet igen. Jag har i alla fall målat naglarna ikväll så de matchar min skjorta. Det är väl det roliga jag har haft idag. Imorgon blir förhoppningsvis bättre för jag kommer att få finbesök på jobbet. Ser redan fram emot det. Nu ska jag försöka sova, hoppad att det går bättre än igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!