Citron på räkan

Vilken dag och vad lång den har varit! Inte konstigt att jag är trött nu. Varit med min lilla vän idag och skrattat så jag fått ont i magen. Ungefär som vanligt!
Musik och kinamat stod på schemat och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Känns som en sån där luddig dag när jag mest varit flummig och inte tänkt så mycket. Det är skönt med sådana dagar lite då och då. Nu är jag i alla fall hemma med en doggy bag, tjut i öronen och några nya härliga minnen. Sängen som gäller för min del, jag saknade den och mina kära kuddar igår. Jag måste nog kompensera upp det med en sovmorgon imorgon. Låter det som en plan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!