Flyttade klossar och dunkande huvud

Eftersom att jag och grannen inte hann spela färdigt vårt parti kubb innan hon skulle äta så kom hon ner igen efter middagen. När jag försökte göra mig till och missa alla klossar bara för att jag inte orkade spela mer så flyttade hon fram alla för att jag skulle träffa lättare. Jag fick ändra taktik! Till slut vann jag och bestämde att det fick räcka för idag. Har haft världens huvudvärk hela dagen och när jag äntligen skulle lägga mig på sängen och vila så dunkar jag huvudet rätt in i väggen. Kan ju tala om för er att jag inte tänker göra så mycket mer idag. Titta på film är maxgränsen på vad jag orkar med ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!