Free-dag

Känner mig nöjd efter min första lediga dag sen jag började jobba ordentligt. Det bästa idag var min lilla runda i stan och mina shoppingfynd. Eller fynd och fynd vet jag inte riktigt. Rea har aldrig varit min grej och har jag köpt något på rea så har det oftast blivit liggande. Jag köper det jag vill helt enkelt. Idag blev det en hatt, ett hårband, ett par shorts, en tröja, en skjorta och ett nagellack. Fast tröjan förvandlades snabbt till ett linne när jag fick fram en sax. Även ett par jeans fick sig en omgång och är numer ett par shorts. Kul med lite variation på grejerna.
Snart lördag och kalas så jag tänker sova nu. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!