Fresh

Just nu ligger jag på gräsmattan och njuter av min lediga kväll. Jag har hämtat min kudde och är så trött så jag somnar nog snart.
Idag har varit en mycket trevlig dag. Sol och trevligt folk på jobbet. Idag fick jag till och med en kortlek. Sen kom J och hälsade på och hade med sig världens godaste lunch, tack tack! När jag slutade så möttes vi upp igen och släpade oss hemåt, lika trötta båda två. Fick med mig ett par nya skor på vägen. De får fungera som en ersättare för skorna som jag lyckades tappa bort.
Nu ska jag vila...ZzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!