Friday

Har varit på ganska dåligt humör halva dagen idag. Jag följde vädret kan man säga, mulen och regnig på morgonen men solsken på kvällen. Allt rättade till sig framåt eftermiddagen när det blev en liten tur för att köpa kostym till världens bästa blåbär. Så fin han blev! Sen fick jag för mig att baka en ananaspaj och kladdkaka som vi åt i kvällssolen tillsammans med laktosfri glass som jag lyckats tjata till mig i affären. Kanske ska börja träna snart om mina matvanor ska hålla i sig. Får ta tag i det en annan gång för nu ska jag sova och imorgon blir en bra dag. Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!