Godnattpuss

Nu ligger jag i min säng och tänker sova. Imorgon ska jag åka till sjukhuset igen för fler provtagningar. Sen så blir det förhoppningsvis en trevligare fortsättning på dagen men det får vi ta imorgon. Har hittat mina två försvunna kameror med så i framtiden kanske det blir lite mer bilder här. Fast egentligen var de inte helt försvunna jag hade bara glömt av var jag lagt dem och inte orkat leta.

Häromdan på jobbet var det en som sa att det syntes att jag hade fått min skönhetssömn, kanske ska fortsätta ägna mig åt det.
God natt och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!