Gråt inte över tappade skor

Jag är så trött, sov då kan man väl tycka. Ja men jag måste komma ner i varv först jag har stressat halvt ihjäl mig ikväll. Jag har till och med lyckats tappa bort mina skor. De ligger glömda någonstans på vägen mellan jobbet och tåget. Så om någon hittar ett par svarta converse i en blå tygpåse så kan ni säga till. Jag hatar att stressa, jag blir alltid velig och jag får extra ont i magen.
Kan jag aldrig få ha lite tur med mig? Det hjälper inte att jag hittar fyrklöver eller att en fjäril landar på min axel. Funderar på att förstöra en spegel för att se om det kanske har motsatt effekt. Tills dess så fortsätter jag min otursamma vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!