Lektant

Att jag ens orkar hålla på och leka såhär länge, jag är förvånad själv. Vi fick bakat en kaka, lagat pannkakor och fikat sen fortsatte lekarna med att blåsa och jaga såpbubblor, klappa hästar, spela fotboll och göra tricks (vilket jag var bättre på än jag trodde) och sist fick vi fram kubb. Nu har jag en välbehövlig paus medan min lilla lekkamrat äter middag. Den skönaste kommentaren idag var: "Men Cissi, du räknas fortfarande som barn. Man blir inte vuxen förrän man är 30-40"
Tack, det kändes bra för min åldersnoja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!