Midsommar

Vilken skitstart på dagen! Först vaknar jag med ögoninflammation och sedan går mitt älskade linne sönder. Nu kan det väl bara bli bättre hoppas jag. Har inget planerat för dagen, det blir en midsommarmiddag med familjen i alla fall. Jag ska jobba imorgon med så har ingen större lust att festa till det. Vi får se vad det blir helt enkelt.
 
Segt när blogg.se gjort om så att det inte går att bloga bilder från mobilen och gjort det jättekrångligt att blogga från telefonen överhuvudtaget. Jag brukar inte sitta vid datorn överdrivet mycket. Snart får ni lite bilder från gårdagen i alla fall, som lovat var kameran med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!