Nighty

Jag orkar inte skriva så mycket idag, jag är sjukt trött och har ont i magen...igen. Åkte hem en sväng efter jobbet och blev arg på bussarna som aldrig fungerar ordentligt. Men jag var för trött och hungrig för att vara arg länge plus att ett paket som väntade på mig gjorde mig på bättre humör. Jag vill ha mina andra paket nu med men jag gillar ändå känslan att vänta på posten som ni redan vet.
Skippar resten av fotbollen och nu tänker jag sova här i min extrasäng innan det är dags för tidiga passet imorgon igen. Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!